ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות חשובות בנוגע לרכישת תכשיט יהלום.
לשאלות נוספות אפשר לשלוח לנו הודעה דרך המייל או בטלפון ונשמח לעזור.
שאלות נפוצות
כללי
האם צריך לתאם פגישה מראש או האם אפשר פשוט להגיע?
תוכלו להגיע אלינו ללא תיאום מראש. אנחנו פתוחים כל יום, כולל שישי.
האם ניתן לבחור תכשיט ולקחת אותו באותו היום?
כן. ברוב המקרים זה אפשרי.
מה שעות הפעילות שלכם וכיצד מגיעים אליכם?
שעות הפעילות שלנו - 10:00-1700 ביום שישי - 10:00-12:00. שימו בווייז חניון דימול. אולם התצוגה שלנו ממוקם מול בניין מכבי.
איך אני יכול לדעת את מידת הטבעת שלה?
אתם יכולים להגיע אלינו עם טבעת של בת הזוג.
אפשרות מסורתית היא למדוד את האצבע בעזרת חוט או חוט דנטלי,
את אורך החוט, מדדו על סרגל ולפי התוצאה במ"מ נדע את המידה.
משלוחים והחזרות
האם ניתן לבטל עסקה של מוצר שיוצר בהתאמה אישית?
ניתן לקבל זיכוי ולהמיר אותו לתכשיט אחר
התאמה אישית
אם טעיתי במידת הטבעת שהזמנתי, האם ניתן לשנות?
כן, יש לנו מחלקת צורפות בתוך אולם התצוגה, נעשה מדידה מדוייקת ונתקן. במידת האפשר נבצע זאת במיידי, הפרוצדורה לוקחת כ 25 דקות.
UPGRADE
האם ניתן להחליף את היהלום שקניתי ליהלום אחר?
ניתן לעשות UPGRADE, המשמעות היא שניתן לקחת יהלום גדול יותר, ולשלם רק את ההפרש.
אם התכשיט ניזוק, האם תתקנו לי אותו?
במידה ורכשת את התכשיט אצלנו והצגת אסמכתא, אנו נותנים אחריות לכל החיים על המוצר.